onsdag 20 januari 2010

För 20 år sedan den 19 Januari 1990 exakt 00:00:10 föddes en ängel

Ett riktigt stooort grattis till Sofia som fyllde 20 år igår! Det är helt sjukt vad åren går fort och snart är jag också där. Det är lite svårt att förstå att man blir 20 år. Man minns så väl när man skulle fylla runt 13 till 15 år då man kände sig så otroligt stor, man fick börja köra moppe. Nu blir man 20 !?! Vad händer sen då, villa hus och familj? Tiden går så otroligt fort.
Men som sagt Sofia föddes för 20 år sedan 00:00:10 den 19 Januari 1990 och det är jag otroligt tacksam för! Världen gav oss en ängel, min ängel! Firandet av Sofia blir en stor fest på fredag med god mat och trevligt sällskap. Såklart lite vin å utgång på det sen! Det kommer bli riktigt lyckat!



























jag älskar dig min ffs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar