tisdag 18 januari 2011

1 ÅR IDAG ÄLSKLING


Idag är det den 18e Januari 2011. Min och Johannes 1-årsdag. Wihoo. Jag kan inte förstå att vi har varit tillsammans ett helt år redan även fast det kännt som om vi har varit tillsammans hela livet. Jag kommer så väl ihåg första gångerna vi träffades, det känns som igår.
Jag är fortfarande lika kär som första dagen det blev du & jag tom ännu mer kär. Jag är så otroligt glad för att det är du & jag. Med dig kan jag vara precis som jag är, jag är trygg lugn och känner mycket kärlek från dig. Jag älskar att vara i din närvaro.
Ikväll tänkte vi laga middag tillsammans och tända ljus och ha det mysigt.
Åh, vi passar så otroligt bra ihop. Du är bäst älskling!
Jag älskar dig Johannes! Det finns inte ord som kan beskriva hur mycket du betyder för mig,

1 kommentar: