måndag 17 januari 2011

HELVETES NATT!

Det var redan igår allt började. Jag klarade av att titta på en hel film på kvällen utan att somna. Lite konstigt tänkte jag, ja va väll pigg helt enkelt. Men bestämmer mig ändå för att gå och sova.
Sova och sova blev det ju ihnte, både jag och hannes låg och vände å vred bra nog länge. Tillslut går hannes upp och börjar jobba. Jag lyckas somna tillslut.
Men mellan 05.30-06.00 så vaknar jag av ett otroligt borrande som ekar i hela lägenheten!? Dom håller på att fixar massa golvbrunnar i lägenhetrna runt om. Både jag och hannes låg vaken länge och tänkte att vi får ta sovmorgon så vi kan sova lite till när dom är klar. Men tror på fan att dom höll på enda tills tre på dagen. PÅ DAGEN, HELA FUCKING DAGEN! MEd en jävla huvudvärk och ett otroligt grinigt humör klarar jag inte av att vara kvar i lägenheten så bestämmer mig för att gå och möta min kära mor i Lugnvik. Vi tog en snabb sväng på stan. Införskaffade mig en lite rolig tavla på loppis som är brun och vit passande till lägenheten.
Nu sitter jag mamma och hannes hemma hos oss och väntar på pappa. Vi ska åka på maxi och handla sen ska vi sova hemma hos mamma så vi får sova hela natten! Hoppas inte det fortsätter hela veckan. Jag vill sova och kunna jobba!

För övrigt Lusson jag har inte hunnit svarat på ditt brev än men jag har fixat papper å grejs så snart kommer det ;)

Nu ska jag pussas med mamma och hannes, hörshej!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar