torsdag 13 januari 2011

MAMMA & DOTTER-DAG

Idag har jag haft en riktigt mamma & dotter-dag! Jag och mamma har umgåtts hela dagen, eftersom jag är lite bakis idag så bjöd mamma på kebab. Sen handlade hon nya verktabletter och krämer som jag fick utskrivet igår då jag var på sjukhuset på hudavdelningen där jag fick veta att jag har acne i ansiktet, så det måste ju behandlas. Det sög ju ganska rejält men hoppas på bra resultat sen då.

Mamma hade sett att det var massa rea på Jysk så då var vi ju tvungen att åka dit. Eftersom mamma älskar handla så tycker hon att det är lika roligt att handla till mig som till sig själv. Så hon köpte massa saker till mig och Johannes till lägenheten: Tre gardinstänger, fyra gardiner, en korg till vardasrummet som det ligger socksockar i, korgar till badrummet, sängkläder, galjar, småkorgar till mina smycken, handdukar, stolsdynor, dynor till bänken i vardagsrummet och massa småsaker. Så jag är riktigt nöjd eftersom jag inte har några pengar kvar... Jag älskar dessa dagar när man umgås och får gå runt i affärer i timmar tillsammans med mamma. Men nu ska jag komma till saken, efter en heldag med mamma så kommer jag hem och ska sätta upp gardinstängerna och fixa allt. Då går allt åt helvete jag tappar skruv efter skruv bakom soffan så den måste dras fram. Jag får kramper i armarna av att stå på tå å sträcka upp armarna när jag ska skruva alla skruvar. Så jag svär och är skitsur medans hannes ligger i soffan och äter pizza. Så fort han säger något så bara fräser jag och är grinig, haha bara för att jag inte får till saker ibland så blir jag så jävla less å förbannad. Skäms lite nu när allt är klart och jag har lugnat ner mig. Men jag är helt jävla slut nu, usch fyfaan! Ska bli skönt att sova sen. Kul att veta va!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar