torsdag 13 januari 2011

ONSDAG DEN 12 JANUARI

Johannes fyllde 20 år, han fick en skjorta och plånbok av mig.
Vi hade planerat middag med Björn och Malino. Det blev potatisgratäng kyckling sallad tzatsiki och massa vin, cider och likör. Gött gött.. Vi satt och pratade jätte mycket och hade trevligt. Runt tolv halv ett tiden så gick vi vidare till Olearys för att träffa lite pojkar från Lugnvik. Väl på plats får jag höra att EMANUEL från Paradise Hotel är här på Larrys. Då fick jag en riktigt lycklig ström genom kroppen och jag rodnade. Malino tog med mig till platsen han var på jag blev nästan som förälskad så jag klarade inte av att fotografera honom, som tur var hade jag malino på min sida som tog tag i saken istället åt mig, hihihih!Så nu har jag en hyfsad bakgrund på min mobil. Kvällen var kanon!


Johannes i sin nya skjorta!(kolla även in hans sexy-blick)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar