söndag 30 januari 2011

UNDERBARA ÄLSKADE

Min helg har varit helt underbar. I fredags slutade jag kl 16.00 gick hem och städade med Johannes för att sedan traska ner till malino och mysa. Vi tittade på tv åt godis och spelade kort till halv tre på natten. Sen blev det dags att sova och vakna upp till nästa dag.

Lördagen ägnade jag, Johannes och Malino hemma hos min mamma med massa film, dokumentärer, prat och massa gott sent in på natten. Vi såg Paranormal Activity 2 och den var lika jävla äcklig och hemsk som ettan. Men måste säga att tvåan var mycket bättre än ettan. Så den tycker jag att ni ska se om nu vågar.. Men i övrigt så hade vi det jättemysigt.

Nu är det söndag och jag har nyss bubblat med min älskling och Malino har åkt hem. Idag ska vi bara ta det lugnt igen och slöa i soffan framför tvn.
Just nu sitter jag och tittar igenom alla bilder som jag har på datorn här och det ät tusentals bilder. Hittar jättemycket bilder på mina fruar och jag vill att ni ska komma hem. Jag saknar er så sjukt mycket!! Kom heeem rå

1 kommentar: