onsdag 4 april 2012

hela dagen lång

Idag har jag haft en kanonbra dag!!
Började med att jag gick ner till Malino vid 11 för att sedan vandrade till Johannes kontor som ligger 30 meter från Malino. Där tog vi en kaffe med Johannes och Jonathan som var där. Sen åkte vi alla tillsammans till COOL och hälsade på Simon och kollade runt, massa fina saker.
Jag vill ha en ny soffa!!! Sen tog vi en sväng på Willys sen tillbaka till stan.

Jag och Malino åkte sedan vidare på massa affärer vi har varit runt i flera timmar. Jag har köpte mig två par nya skor, ett par som jag har kollat på jättelänge men aldrig köpt, så idag blev det dom och Malino köpte också ett par, så nu kan vi vandra på stan och vara snygga på fötterna tillsammans. Här kommer bilder:

Blev ett par jättesköna korallfärgade sommarskor också.
Nu sitter vi hemma hos Malino och väntar på att Simon ska sluta, vi ska äta mat tillsammans och bara mysa i soffan tillsammans.

I morgon bär det ivär till Länstersjön för påskmys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar