torsdag 3 maj 2012

280412

I lördags så var det kalas på schemat, Martin kom hem och fyllde även år den dagen. Så vi bokade ett långbord på Cuprum för 15pers, (Jag, Johannes, Malino, Simon, Tobbe, Emilia, Martin, Kim, Jimmy, Simon, Emilia, Chrille, Johan, Ale, Bella) Det var superkul, vi åt god mat drack öl och ja det blev shottar från höger till vänster, dom godaste till äckligaste.
 Mycket skratt och trevligt folk. Det var så kul att vi kunde samla alla tillsammans det var så länge sen.

Efter Cuprum gick vi hem hela gänget till oss och tog några fler shots, öl och vin för att sedan dra vidare till Olles. Där blev det dans för hela slanten och jag fick givetvis för mig att göra masken, jag var redan nere på golvet innan jag ens han tänka klart tanken att jag skulle göra det. Vi dansade nattenlång tillsammans.

Efter Olles så gick vi på donken och köpte mat för att sedan sätta oss mitt på torget i blåsten och äta upp maten. Supermysigt! Tack så jättemycket till alla som var med, det gör vi om tycker jag!!
Synd att jag inte tog några bilder. eller just jag filmade ju när Simon hade köpt en "äcklig" shot till Malino.

Det hela började med att Simon köpte den äckligaste shoten han visste till mig och Malino, så den drog vi i oss. aah fyfan går inte ens beskriva hur jävla vidrig den var. Det smakade hårspray i munnen en hel halvtimme efteråt. Så då köpte Malino en till Simon. Sen gick Simon och handlade i baren och fick då med en shot till Malino igen som hon skulle dricka, så efter lite tvekande så tog Malino den:

det var ju bara vatten! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar