onsdag 7 oktober 2009

BONDE SÖKER FRU

IDAG IDAG IDAG är det Bonde söker fru. Jag jobbar ikväll men morsan ska spela in det åt mig så det blir hem direkt efter jobbet och kika! Idag ska jag även följa med Mallan och kika på en förstärkare sen blir det fika på Tingan.











Igår var jag på mötet på jobbet och det här är verkligen kul och stort. vi är 10stycken som Robin har plockat ut som ska få ha den här Sp-filen. Så nu är man anställd, hihi. Han visade massa siffror om hur många poster vi får dela på. Helt otroligt, han är så rolig han sa att han skapade den här gruppen för att vi ska tjäna mest pengar av alla ungdomar i Östersund och att vi kommer vara den grupp som tjänar mest på alla telfeonjobb i Östersund, haha. Pengar brinner i Robins ögon! Han är bra och rolig.
Jag har inte så mycket att skriva i min blogg för jag gör inte så mycket i mitt liv, haha! Låter tragiskt men känns som att man skriver samma saker hela tiden.
Men en sak som jag inte ska glömma att önska lycka till Sofia på tentan idag. Det där fixar du vännen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar