torsdag 8 oktober 2009

Som alla andra dagar

Nu lyssnar jag på Markus Krunegård som alla andra dagar och tittar ut på det fina vädret i Östersun, ååh jag ryser fina Östersund.
Jag ska snart iväg och titta på mobiler för jag orkar inte med den jag har just nu den är riktigt störd. Kan behöva en riktigt telefon så det ska bli skönt med en ny. Så snart kan jag prata riktigt länge i telefonen utan att den lägger av och kunna ta emot sms när jag egentligen skulle få dom och inte två timmar efter.
Idag börjar min första anställda dag på jobbet men det är som en vanlig jobbdag bara det att jag måste jobba ikväll. hihi..

Min morgondag ser ut som följande:
Först ska jag fika med en av mina mostrar Sara och lilla kusin Elsa på ett av dom mysigaste fiken i staden så det ska bli riktigt mysigt.
Däreftet åker jag och Mallan till ljuva Nälden i finvädret förhoppningsvis och ska kika på lite förstärkare och grejer som Mallan kanske ska köpa. Sen ska vi passa på att hälsa på min andra moster Lotta och mina gudbarn Wille och Alva i Nälden. Så där blir det fika och mys. Det blir spännande Mallan..
Efter Näldens trip så åker vi hem för Mallan börjar nämligen jobba 16.00. Så jag funderar på om jag ska ta mig en promenad och sedan hem för att bara ta det lugnt. Sen är det ju Idol kl 20.00 eller är det 21.00? ääh spela roll ska iaf titta på CALLE då.
Det blir en lugn helg för mig. Det behövs..
Var in på min myspace idag också, har nästan glömt den. Men det var roligt! hihi
Gå in och kolla vettja: www.myspace.com/Desssan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar