tisdag 27 oktober 2009

Jag har slitit ut så många skor, i en stad där ingen längre bor

I fredags åt jag lunch med Mallan och Sofia sen gick vi på staden en hel del och shoppade jättemycket, skönt med löning. Därefter åkte jag och Sofia till Lugnvik en snabbis sen in till Sofia i stan där vi åt Tacos med familjen, gott gott...Sen var det dags att röra sig mot torget för invigningen, det var faktiskt lite mysigt tyckte jag. Otroligt mycket folk, vart håller alla hus på dagarna, man blir chockad när man ser hur många det egentligen finns i denna stad. Efter invigningen åkte vi upp till Mallan med brudarna å David, med massa gotta och Idol! Det var jättemysigt.. I lördags var jag med Sofia och Peter på staden och handlade lite saker bla till Halloween, jag köpte en skelett dräkt som var ganska liten, haha.. Sen åkte vi och hämtade illa Vickis. Sen åkte vi vidare till Z-hallen för att titta opå Hockey, det var roligt. Därefter åkte vi på donken och åt mat för att sedan åka vidare till Brunflo och in på Byllan och hejja på Mallan som jobbade. Hon kom till oss efter jobbet. Sen blev det utgång för mig Mallan och Malino så vi åkte in till körfältet till Mallan och snackade och drack, det var riktigt trevligt. Tack för en bra helg mina vänner..


Min ffs, föralltid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar