tisdag 27 oktober 2009

vågar, vågar inte?

Guuud vad jag är dålig på att uppdatera, haha!
Jag har en sak jag har velat gjort i många år men vet inte riktigt om jag vågar. Det är att pierca septrum, men jag är rädd att det ska göra så jävla ont. Jag och Elin har snackat ett tag nu om att hon ska pierca sig och jag med. Men vågar jag eller vågar jag inte? Jag vill, blir det inge bra är det bara att ta bort den och det är så bra med septrum för då syns det inte att du haft en piercing om du väljer att ta bort den. ååh jag blir galen, kan jag bara våga lite, haha! Vad säger ni ska jag eller ska jag inte?

2 kommentarer:

  1. jaa...... du vet ju vad jag tycker. du är snygg med den där iiiiii. kom igen nu hårding. gos

    SvaraRadera
  2. men göre, man måste ju testa för att veta!

    SvaraRadera