torsdag 22 oktober 2009

känns mycket bättre nu

I morse fick jag bra besked tidigt kl 08.00, så nu mår jag mycket bättre och känner en stor lättnad i kroppen. Jag har inte orkat blogga på ett tag, tappat lusten lite. Men nu ska vi inte deppa jag mår bra och min kropp med.
Igår gick det riktigt bra på jobbet fick iväg 16 stycken så det känndes bra, det behövdes eftersom jag knappt jobbat något denna månad. Men nu ska jag jobba gärnet hela nästa vecka. Får även lön i morgon känns riktigt bra..
Skönt att Sofia är i staden igen, min bästa fia!
Idag har min moster Lotta och mina små söta kusiner Wille och Alva hälsat på här hemma. Sen tog vi en tripp till Lillänge och handlade massa, det var mysigt. Jag fick även en Lancome-Hypnose mascara av Lotta för att jag har slingat hennes hår, det var väldigt snällt. Jag gillar den mascaran jättemycket.
Jag älskar att umgås, tråkigt att sitta hemma och inte göra ett skit. Hoppas på en fika med dom bästa snart. På fredag ska vi fira Mallan som fyller 19år på lördag, så det blir massa mys och gott med dom bästa!

Det närmar sig höstforum, wihooo...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar