måndag 12 oktober 2009

Fuck you, I won't do what you tell me

Lite kort om helgen:
I fredags blev det fest hos Mallan med det vanliga gänget, där var det väldigt trevligt. Vi åkte vidare till Marité en sväng och sedan vidare på The Rock där vi fick se det mesta. Vidare hem till Mallan på efterfest där det var trevlig blandning med folket. Mycket sång, dans och flummheter. Klockan blev mycket och vi alla blev trötta. Så David, Markus, René och Lusson somnade i sängen i en riktigt stor sked. Mallan somnade i en soffa och Simon i den andra. Medan jag Tysken och Fredrik somnade på golvet i köket på kartonger.. inte ett sånt bra val kände jag dagen efter. Men men efter att ha vaknat från en riktigt "hård" sömn så satte vi oss alla i vardagsrummet och myste och snackade. Sedan bestämde vi oss för att åka vidare till Tages tillsammans och äta. Där blev det väldigt mycket mat och skratt. Tror vi satt där i nästan 3 timmar.
Sen åkte jag och Lusson hem till mig och vilade, duschade och åt mat. För att sedan orka med kvällens festligheter igen. David hämtade oss och Simon så vi åkte vidare till Davids crib alltså i Marieby. Där var det riktigt mysigt, vi lyssnade på tung hiphop(haha) och drack vin. Har även en del sjuka videor på min mobil från fyllan hemma hos David. När klockan närmade sig midnatt så åkte vi in till staden och gick på The Rock yttligare en kväll till, det var trevligt.
Tack alla för en riktigt underbar heeelg!

jag bjuder på en liten film sen i lördags hos David.
haha...

2 kommentarer: