måndag 12 oktober 2009

Lika barn leka bra

Vaknade av att jag fick ett sms av Sofia där vi skulle luncha tillsammans idag. så jag gick upp och gjorde mig i ordning och åkte in till tolv då Sofia hade lunch, vi gick på Tehuset och åt och pratade om allt som hänt och så. Skönt att prata med dej igen och träffa dig! Bästavi..

Förkyld som ett djur är jag också idag, typiskt när det är början på en ny vecka som man ska jobba och ringa till folk känns lite synd, hoppas det går bra ändå. Får dricka massa te på jobbet helt enkelt. Just nu sitter jag och lyssnar på nya låtar med min älskling Markus Krunegård, dom är riktigt bra tycker jag! jag längtar till den 14e då båda hans nya album släpps. Just nu har jag fått några låtar bara som jag lyssnar på. Men som sagt han är ju musikaliskt en legend i mina ögon.


2 kommentarer:

  1. VA? Vad har du fått för låtar? Give it to meee!

    SvaraRadera
  2. I will när du loggar in på msn frugaaaaan!

    SvaraRadera