söndag 4 oktober 2009

tröttare tjej

Vilken dag det var igår alltså.. Jag var ut i fredags med några polare det var trevligt, men jag var vaken till 05.30. Sen skulle jag ju jobba kl 13.00 dagen efter. Så jag ställde larmet och tog mig upp sakta. Åkte in på jobbet var ganska taggad men otroligt trött. Så vi börjhade jobba och det gick bra fick iväg tre stycken rätt fort, men naturligvis så var det inte min dag igår. För datorn hängde sig och det gick inte stänga ner något. Så jag fick hålla ni en knapp och stänga av hela skiten. Så skulle jag ta en annan dator eftersom inte min funkade längre. Så kollade jag på dom andra men ingen av dom gick det heller att logga in på då. Då kom min bakisolycka fram och jag blev sjukt less och ville bara grina. Men så jag åkte hem istället. Idag skulle jag också jobba, men är fortfarande ganska trött har kanske sovit förmycket. Men det är också mysigt väder ute så jag väljer att stanna inne och bara mysa till tvn idag. Hoppas allt är bra med er allt folk.

Jag saknar min Sofia!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar