söndag 4 oktober 2009

känslig tjej

åååh, idag är en dag då jag bara vill grina hela dagen. Jag saknar Sofia så otroligt mycket. Vi har kontakten varje dag flera gånger om dagen men det är ändå inte samma sak som att ha dig nära och alltid få skratta och göra tokheter med dig. Jag vet inte vad det är med mig idag men jag är väldigt känslig känner jag! Sofia skickade nyss sms till mig och fråga om jag sovit gott och då ville jag bara grina. Åh fina fia jag längtar så otroligt mycket tills nästa helg då jag får träffa dig!

Jag älskar dig Sofia Söderberg

2 kommentarer:

  1. Anonym4.10.09

    min fina älsklig. jag saknar dig så det gör ont. men snart snart är jag hemma igen och då ska vi göra allt som bara vi kan eller hur :D / ffs

    SvaraRadera
  2. åååh ja det ska vi :) och jag längtar så mycket att det knakar i kroppen :) <3

    SvaraRadera