tisdag 6 oktober 2009

Wihoo

Idag fick jag sms av chefen att vi ska ha möte angående Sp-gruppen ikväll! Äntligen, det ska bli spännande.
Mallsson fick lägenhet i staden idag, wihooo! Bered dig på sällskap ibland mallan-hallon. hihi.
Jag har inte så myckt att säga. Jo jag kan berätta att i söndags så va jag och Nathalie på hockey sen hyrde vi The Haunting in Connecicut och fyfaaaasen säger jag bara. Usch jag blir lite smårädd i kroppen bara när jag tänker på den nu. Men vi överlevde blev en runda i bilen sen med Mallan och Elin också till halvtvå på natten.

Det finns ingen som dig Sofia, puss!

3 kommentarer:

  1. det finns ingen som du min älskade ffs!

    SvaraRadera
  2. Ja! Den här är stor nog för att du ska få komma så ofta du vill! :) HIHI

    SvaraRadera
  3. hihi ni är bäst :D

    SvaraRadera