onsdag 19 januari 2011

EN SÅNDÄR LISTA

har så tråkigt på jobbet så jag tar väl och fyller i en såndär lista då.

Namn: Desirée Linda Viola Signal
Födelsedag: 17 April
Hemstad: Östersund
Ögonfärg: Blågrå
Hårfärg: Mörkbrun
Längd: 1.66-67
Höger/Vänsterhänt: Höger
Värsta vana: Mitt harklande kanske
Stjärntecken: Vädur
Sko-stlk: 36-37

Är dina föräldrar skilda: Ja
Kär? JAA
Skor idag: Vita Converse
Din svaghet: Jag har många svagheter. Jag hatar rått kött
Dina rädslor: Hmm det är mycket men mest döden och vad som händer sen
Mål för det här året: Att umgås och träffa mina vänner så mycket som det går

Mest använda fras på msn: Använder knapps msn längre
Det första du tänker på när du vaknar: Kissa
Dina bästa kännetecken: Högljudd?
När går du och lägger dig: Runt 23-tiden
Mest saknade minne: Finns många fina minnen som jag saknar med fruarna

Du?
Svär: Ja
Sjunger bra: haha nej
Dushar dagligen: nja
Tycker att du är attraktiv: inte mer än en vanlig svensson
Kommer överens med dina föräldrar: Ja
iPod: Hade, blev stulen på Hultsfredsfestivalen för några år sedan
Går till kyrkan: varje dag. (NEJ)
Sover med gosedjur: Ja Johannes
För dagbok: Ikke
Dansar i regn: Om jag känner för det
Sjunger i duschen: Ibland

Senast du:
Skrattade: Igår när jag var på bio (Little focker)
Grät: När jag kom hem efter att jag sagt hejdå till mina fruar som åkte tillbaka till Norge och Stockholm.
Filmen du såg: Little Focker
Tuggade tuggumi: Jag tuggar alltid tuggummi
Drog ett skämt: Igår på affären. Jag sa att jag ville ta en tupplur, så låtsades jag ta en tupp som en telfonlur.
Sång du sjöng: Det var väl någon skitdänga som gick på radion idag på jobbet

2 kommentarer:

  1. MALIN19.1.11

    ditt harklande??? fisande kanske...

    hahahahhahahahaha bra skämt, som fan! hahahahaha!

    SvaraRadera
  2. Anonym19.1.11

    hahaha ja fisa rapa peta näsan å allt sånt därnt ;)/DESIRÈE

    SvaraRadera