onsdag 19 januari 2011

SOL UTE Å JE SITT INNE

Solen skiner ute och själv sitter jag instängd på jobbet. Jag vill ut i finvädret och ta en promenad och bara andas in den frisk luften.
Igår va jag och Johannes på Little Focker, den var riktigt bra tycker jag! Det var bara 6 stycken i hela salongen men det var nog för att det var en tisdag.

Jag har tråkigt, har nyss ätit lunch. Klyftperan, lammbiffar å tzatsiki fyfan va gott det var. Men nu då? Nu är maten slut så jag kan inte äta mer jag hinner inte gå ut och gå för jag börjar om 8min.. Jag har redan kollat allas bloggar om och om igen likaså facebook. usch jag är riktigt less på facebook har funtat på att ta bort den flera gånger men jag kommer aldrig till punkten då jag vågar.

För övrigt ska jag nog ut med några av jobbpolarna "gubbarna" och ta en öl på fredag, trevligt trevligt! Sen ska jag till Chrille eftersom han har flyttat in i en lägenhet på körfältet. Sen på lördag ska jag jobba mellan 14-17 sen hoppas jag att malino har tid för lite mys. Söndag blir det städning. Sen är det vardag igen och då börjar allt om.

ungefär såhär sitter jag på jobbet just nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar