tisdag 25 januari 2011

LESS PÅ DATORER

Jag har inte skrivit något här på ett tag för att jag är så himla less på datorer eller internet är det jag vill komma fram till. Jag är fruktansvärt less på facebook och allt som har med internet att göra just nu. Jag sitter och tittar på min facebook 24/7 varje dag på jobbet om och om igen om ett hopp att jag ska få en ny händelse. Men nu har jag kommit till den punkten att jag har insett hur less jag är på det. Jag har funderat flera gånger på att ta bort min facebook!
Men nu ska inte mitt inlägg bara handla om massa gnäll.
I helgen så var jag med Malino och Simon, vi hyrde film och köpte godis, sen spelade vi kort sent in på natten. Jag och Malino skrev även en lista med massa saker vi ska göra. Sen i lördags var vi på fest hos Tobbe & Emilia där vi firade Jimmy som fyllde 22år. Vi hade jätte trevligt och vi fansade eller ja för det mesta vi tjejer då! Sen tog vi två taxibussar ner till Larrys från Daffys (där tobbe och emilia bor). Väl inne på Larrys så beställer Jimmy in en stor kanna med fanta & rosé. Så vi skålar och har trevligt medans Johannes är på väg ut med en vakt där han möter Martin vid ingången och sträcker sig fram mot martin medans vakten håller i Johannes för att han ska få gå ut. Så säger Johannes till Martin "Tjenare Martin! Vi sitter där längst in!" hahah jag får en sjukt rolig bild i huvet att hannes fortfarande är glad medans vakten släpar ut honom och martin bara glider in på Larrys. Johannes blev inte utslängd utan vakten pratade lite med honom och kollade hur det låg till så han fick komma in igen.
Efter några glas så tar vi klackarna i taket och börjar dansa, verkligen dansa. Killarna var helt galna och gick upp på scenen allihop och dansade med alla stångar som fanns. Det var en riktigt rolig kväll.

I Söndags åkte jag och Johannes till mamma för att bubbla och äta god mat. Sen sov vi över där, alltid mysigt att komma hem till mammi!

3 kommentarer:

  1. åhh, hannes hjärta vakterna på larrys! haha

    SvaraRadera
  2. hahaha, ja, hannis och vakterna har ju en speciell relation, det känns som att han alltid ska hålla pååååååååå höhöhöhöhö

    SvaraRadera
  3. hahahaha jaaa jag undrar jag vad det är han gör egentligen. haha

    SvaraRadera